Afiliacja to bardzo specyficzna forma marketing internetowego, która od kilku lat cieszy się dość dużym zainteresowaniem. Na czym to polega? Czy warto zdecydować się na takie działania? Kto może na tym zarobić?

Czym jest marketing afiliacyjny?
To rodzaj promocji produktów lub usług w sieci, który pozwala na zarabianie internautom na sprzedaży produktów danej firmy.

Marketing afiliacyjny (affiliate marketing) to nic innego jak model promocji produktów lub usług, pozwalający zarabiać internautom na sprzedaży cudzych produktów. Najłatwiej będzie wyjaśnić to na przykładzie. Obecnie reklamodawców jest dużo i trudno się temu dziwić, gdyż promowanie swoich produktów za pośrednictwem influencerów czy blogerów to obecnie najskuteczniejsza forma reklamy.  Sieć afiliacyjna (https://mylead.global/pl)  to kompleksową platforma zrzeszająca wydawców i reklamodawców, którzy mogą czerpać od siebie wzajemne korzyści. Dużą zaletą takiego rozwiązania jest to, że wydawca może wypromować usługi czy produkty danej firmy w dowolny sposób. Jeżeli chodzi o blogerów, zazwyczaj odbywa się to w ten sposób, że pobiera się baner i link od firmy i umieszcza się go na swoim portalu.

Dla kogo system afiliacyjny będzie opłacalny?
Marketing afiliacyjny to bardzo dobre rozwiązanie dla każdego, kto posiada własną stronę internetową, blog czy jest czynnym uczestnikiem mediów społecznościowych. Jeżeli mamy dużą rzeszę odbiorców, możemy zarobić na takiej współpracy dość dużo. Co więcej,  to bardzo prosta forma zarobkowania.